5.0
Toplamda 0 oy verildi.
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Happy End
İMDb Puanı 6.7

Happy End

-

Mutlu Son

Haneke, Cannes Film Festivali'nde yarışan son filmi Mutlu Son'da alameti farikası olan sorunlu aileler, kuşaklar arası intikam, bastırılmış suçluluk duygusunun yarattığı tahribat gibi temaları tekrar ele alırken arka planda da Avrupa'daki göçmen krizini anlatıyor. Fransa'nın kuzeyindeki Calais'de görünüşte oldukça rahat ve zengin bir şekilde yaşayan Laurent ailesinin hayatı, beklenmedik olaylar sonucu hayatlarına giren Eve'in gelmesi ile rayından çıkar. Bitmek bilmeyen aile sorunları ve senelerce özenle sakladıkları sırları artık başa çıkılabilecek gibi değildir. Haneke, kendisinden ödün vermeden günümüz dünyasına ve insan ilişkilerine yine en sert eleştirileri getiriyor.
  Tür: Dram
  1. BİR POLİTİK SİNEMA ÖRNEĞİ OLARAK KEN LOACH SİNEMASI : “RİFF -RAFF” (AYAKTAKIMI) VE “I, DANİEL BLAKE” (BEN, DANİEL BLAKE) FİLMLERİNDE İŞÇİ SINIFININ SUNUMU
      4 ay Önce   61
    BİR POLİTİK SİNEMA ÖRNEĞİ OLARAK KEN LOACH SİNEMASI : “RİFF -RAFF” (AYAKTAKIMI) VE “I, DANİEL BLAKE” (BEN, DANİEL BLAKE) FİLMLERİNDE İŞÇİ SINIFININ SUNUMU Sanat ve politika arasındaki ilişki her zaman tartışılan bir konu olmuştur. Sinemanın da görsel ve işitsel imkanları sayesinde politikayla olan ilişkisi göz ardı edilemez. Proletaryanın tarih sahnesine çıkışıyla birlikte grevler, lokavtlar ve sendikalar da perdeye yansımaya başlamıştır. Bu tezde “Politik Sinema Örneği Olarak Ken Loach sineması ve iki filmi olan “Riff- Raff” (Ayaktakımı) ve “I, Daniel Blake” (Ben, Daniel Blake)” filmlerinde İşçi Sınıfının sunumları incelenmiştir.
Yorum Alanı

Lütfen Yorum Öncesi İşlemi Gerçekleştiriniz 33 − = 24